jubilæum i Randers Storcenter

20 års jubilæum i Randers Storcenter: Kan du huske?

…., da plateausko var in, Justin Timberlake rockede de små solbriller, og Randers Storcenter var ny i klassen? Vi har snakket med tre butikker i Randers Storcenter, der ser tilbage på de sidste 20 år i centret i anledningen af centrets 20 års jubilæum.


_

PAW SKO: Fra plateau til sneakers

I 1998 kostede de fleste sko mellem 100 og 300 kroner, og det var alt fra bjergstøvler til plateausko, fortæller Dorthe, der har været i Paw Sko siden 1998. “Vi havde ikke ægte buffalo, men vi solgte plateausko, der hed ‘Hot’. De var virkelig populære. Da skoene stoppede med at sælge på Sjælland, opkøbte vi lageret, for de solgte i et år mere i Randers.”

Plateau­skoen er i dag byttet ud med sneakers, der er butikkens mest populære. Desuden er Dr. Martens blevet in igen, og så har butikken solgt de samme Jacoform-sko i alle 20 år, fortæller butiks- chefen.

90’erne: 

jubilæum Randers Storcenter

Spice Girls’ vilde 90’er-look. Plateau- skoen var også ret populær hos Paw Sko.

Nu:

Sneakers, ADIDAS, Paw Sko, 599 kr.

 

Jubilæum i Paw Sko:

20-års jubilæum: Dorthe Hove-Nielsen
12-års jubilæum: Janni Christensen
6-års jubilæum: Ellis Albrechtsen
5-års jubilæum: Fie Pedersen

_

MATAS: Samme ansigt 20 år efter

Isabella Rossellini var indbegrebet af skønhed i 90’erne, men blev som 42-årig fyret, fordi hun var for gammel til at vise skønhedsprodukter. Nu er hun tilbage som ansigt for Lancôme – 65 år gammel, fortæller butiksekspedient Sara Nørskov.

90’erne:

jubilæum i Randers Storcenter

Isabella Rossellini har netop skrevet ny kontrakt med Lancôme efter 20 års pause.

Nu:

Creme, Multi Glow, 50 ml, LANCÔME, Matas, 590 kr.

Creme, Multi Glow, 50 ml, LANCÔME, Matas,
590 kr.

 

Jubilæum i Matas:

10-års jubilæum: Stine Alexandersen
8-års jubilæum: Jeanette Friis
6-års jubilæum: Anne Sofie Bugge Rasmussen
6-års jubilæum: Sara Nørskov

_

SYNOPTIK: Cool shades

90’erne er tilbage, når det handler om solbriller. I denne sæson hitter smalle stænger og glas i mellemstørrelse, fortæller Dorthe, der har været i Synoptik siden 1998. “Vi ser 90’erne komme igen med små briller og farvet glas. Det var også smart, da jeg startede.” Ray-Ban er desuden en evig klassiker. Flere modeller er blevet solgt i alle 20 år, og mærket sælger faktisk bedre end nogensinde.

90’erne: 

jubilæum i Randers Storcenter

Ja! Justin Timberlake i 1998. Brillerne er på vej ind igen – håret er lidt mere tvivlsomt.

Nu:

Solbriller, RAY-BAN, Synoptik, 1.398 kr.

 

Jubilæum i Synoptik:

20-års jubilæum: Dorthe Skov
19-års jubilæum: Lotte Herløv

 


 

Psst … Randers Storcenter fejrer jubilæum hele året!

Det fejrer vi ved at give vores kunder oplevelser i særklasse.

Følg med på Facebook og her på sitet, hvor du kan se alle de sjove aktiviteter i 2018.

 

 


Vi tager forbehold for tastefejl, prisændringer og udsolgte varer.

I butikkerne lige nu

Ingen kommentarer

TIL TOP