Randers Storcenter handler om mere. Meget mere.

Hos Randers Storcenter gør vi hver dag vores bedste for at give dig en god oplevelse, når du er gæst hos os. Vores personale interesserer sig levende for dig og prioriterer dig og ikke mindst din tid.

For os handler en tur i Randers Storcenter ikke kun om, at du køber. For os handler det om, at vi lærer dig og dine behov at kende, så vi kan give dig den bedst mulige vejledning. Og det handler om, at du oplever vores passion for vores butikker og de varer, som vi udbyder.

 


Derfor betyder kundeservice alt for os

Hver dag står vi op og glæder os til at bruge dagen sammen med vores gæster. Vi har spurgt vores kunder, hvad de forstår ved god kundeservice, og hvordan man får en god oplevelse i Randers Storcenter. Se hvad der blev svaret her:

 

 


Klimaet er vigtigt for os

I Randers Storcenter har vi fokus på et rent og pænt center. Samtidig har vi en fælles interesse i at drive centret på den miljømæssigt mest rigtige måde. Se hvordan alle vores medarbejdere hjælper hinanden og følger vores motto “Der er penge i skidtet”.

 

 


Hvad ved du egentlig om butikkerne og personalet?

Du har sikkert en idé om, hvad der bliver solgt i mange af butikkerne i Randers Storcenter. Men kender du menneskerne bag? Mød nogle af personerne bag butikkerne og hør om deres drive for at servicere og hjælpe dig hver eneste dag. Hør f.eks. mere om personerne bag disken i bl.a. Synoptik og Intersport:

 

 


Vi har vores gæster i centrum

Som gæst hos os, er du ikke bare en ud af mange. Vi prøver at lære dig at kende og skabe en forbindelse, så vi kan huske dit ansigt. Det er vigtigt for os. Derfor var vi i efteråret ude og spørge nogle af Randers Storcenters stamkunder, om vi kunne få lov til at lære dem bedre at kende med henblik på at deltage i efterårsmagasinets modeserie. Det kom der spændende udtalelser og synspunkter ud af. Se to af magasinets hovedpersoner, Petrine og Viktor, som fortæller om deres oplevelser og syn på mode:

 


TIL TOP